21 Nisan 2013

Ilk calisma masasi

Dun Ece'ye onun boyuna uygun masa ve sandalye aldik. Bir suredir websitelerine ve oyuncakcilara bakmaktayim; fiyati uygun ve en sade-desensiz oldugu icin bunu almaya karar verdim. Begendigim bir diger ozelligi de masa cevresindeki cerceve hafif yuksek olmasi, boyle uzerinde calisirken kalem, defter ve kucuk parcalar kayip dusmeyecek ve calisma alanini sabitlemis olacak.

Ayrica Ikea'ya gitmisken masanin uzerine plastik bir mat aldim; o da sulu ve parmak boya calismalarinda cok isimize yarayacak diye dusunuyorum. Oyuncaklari gruplamak icin aldigim kapakli kutulardan bir set daha aldim ki, iyice organize olalim:) Montessori konusunda cok fazla sey okumaya basladim ve cok ilgimi cekiyor. Evde o yonde calismalar yapmak istiyorum ama nereden baslayacagimi henuz cozememis olsam da o yonde ufak degisiklikler yapiyorum ve bu da diger bir adimi olacak diye dusunuyorum.

Dun ayrica Migros'un her 23 Nisan yaptigi ve benim gecen yil haberdar oldugun oyuncaklar da %50 indirim baslamisti. Tabiki sabah ilk is oraya ugradik uzun zamandir almayi planladigim oyuncaklari ve hediye stoklarim icin alisverisimi tamamladim:) Ozellikle renkli ahsap oyuncak setleri listemde ilk siradaydi ve gercekten herzamnki etiketler uzerindeydi ve fiyatlar onlar uzerinden %50 indirildi, super firsat:))

Aksam calisma odamizda bir takim degisikler yaptim tabi, aldigim oyuncaklarin buyuk kismini ve mevcut oyuncaklarin cogunu ortadan kaldirdim. Az oyuncak, cok kitap olsun ve oyuncaklar duzenli ve organize olsun diye gruplamalar ve elemeler yaptim. Bu sabah Ece masa-sandalyeyi ve yeni oyuncaklarini gorunce cok sevindi:)))


Hiç yorum yok: