31 Temmuz 2013

Tweet Ece Tweet - 20.Ay

Ece'nin Temmuz ayi tweetleri:))

  1. Annem kimin karni acikti diye sordu "Ecenin" dedim:))
  2. Arabada uyuyakalinca annem oturup beni beklemis, kalkinca ona "ordan cikiliyoo, burdan kalkiliyoo..." Dedim:))
  3. Bir oyuncak durup dururken muzik calmaya basladı "öttü" dedim sonra da "düt düt"
  4. Annem salatayi keyifle yerken gorunce bende koca bir kasigi agzima doldurdum, biraz cignedikten sonra elime cikardim ve "cok geldi" dedim:)
  5. Kahvalti masasinda oturan annemin yanina gidip "kalk dedim" dedim ve benimle oynamaya cagirdim:)))
  6. Bugun yoklama yaptim; "Abiler ditti (gokalp, gulsah, kemali kastederek), anane budaa, baba ditti, anne buda, Ace (ece) budaaa":)))
  7. Yogurdumu yerken Gokalp'i gosterdim ve "abi cobaa iciyoo" dedim
  8. Yemegimi bitirdikten sonra annem "ellerini yikamak ister misin?" diye sordu bende "tamam piis oldu" dedim:)
  9. Teyzemin yaptigi keki yedikten sonra anneme donup "kalkalim" dedim...
  10. Kova kureklerimle oynarken anlatiyorum "Doktum... Attim... Koydum.. Aldimm..."
  11. Bugün Gökalp abimin doğumgününü kutladık. Pastasını üflerken bende yanındaydım ve bir sürü oyuncak vardı hepimiz oynadık cok eğlendik:)
  12. Feribottan inmeyi beklerken "Anne didelim" dedim, Annem "tamam kızım öndeki araba gitsin gideceğiz, anlaştık mı?" Dedi "andaşdık" dedim:)
  13. Feribota binince "park park" dedim gittik, daha önce annemin ögrettiği işareti hemen hatırladım "çarpii" dedim anneme göstererek:))
  14. Doşarıdan köpek sesi geldi "hav hav... duydum... ordan" dedim
  15. Annem "seni cok seviyorum" dedi bende kollarımı yanlara açıp "buyuk" dedim
  16. Bu aksam subardagim elimden dustu, kirildigini anlayinca "pat" deyip aglamaya basladim. Annem "uzuldun mu?" Dedi. "tamaaam" dedim...
  17. Kucuk basket topumu bulunca gösterip "top buldum" dedim:)
  18. Uyumak için yatınca sırayla anneme sorarım onlarda uyudu mu diye " yiğit, güga(gülsah), goap(gökalp), bade, anane, babane, dede nenneee":)
  19. Benim annemin adı "Oolem":)
  20. Banyoda kovama agzina kadar su koyup anneme gosterdim ve "wu doldurdum" dedim:))
  21. Meriç teyzem dün "Ececim galiba üşüdün" dedi. "baliba" dedim:)
  22. Bugun annemin oldugu odanın kapısını açıp içeri yanına girdim ve "açtım" dedim, annem çok şaşırdı:))

Hiç yorum yok: