10 Ağustos 2013

Beklemek

Montessori hergune bir aktivite listemizde 10 Agustos calismasi beklemek. Ece ile bekle calismalarina baslayali cok oluyor, en cokta sabah uyanip sut istediginde "sen yatakta bekle ben mutfaktan sutu alip gelecegim" dedigimde gerceklesiyor. ilk baslarda o da pesime takilip mutfaga geliyordu ama artik yatakta bekliyor. Yada oyun parkinda merdivenleri cikarken yardim edince on tarafa kayinca tutabilmek icin gecmem gerekiyor o arada Ece burada bekle kayma diyorum, bekliyor. Bekle dedigim de artik inat etmiyor ve cogunlukla soz dinliyor.

Ama bugun ne icin mi bekledi dersiniz, aksam cok sevdigi yemek olan makarnayi hazirlamistim ve tabagina koydugumda hala sicakti. Koyarken sicak diye uyardim, parmaginin ucu ile hafif dokundu ve sicak diye onayladi:) sonra uflemeye basladi ve catalina batirdi bakti hala sicak catalinda da ufledi ve yemek icin soguyana kadar bekledi:) Bu listeleri yapan bir baska kisi de ekmekleri tostera koymus ufaklikta basinda kizarip atmasini bekliyordu, onu da baska bir sabah kahvalti da yapariz artik:)


Hiç yorum yok: