18 Ağustos 2013

Buyukten kucuge siralamak

Montessori hergune bir aktivite listemizde 18 Agustos calismasi buyukten kucuge siralamak.
Bu aktivite icin kullanabilecegim farkli boyutlardaki toplari havuz cantamiza attim. Havuzda bir ara toplari cikardi oynadi sonra bu sekilde buyuk, en buyuk, kucuk, en kucuk sekilde gostererek calistik onlari siraya kolayca dizdi. Kucuk-buyuk kavramini ogrendiginde daha 18 aylik bile degildi o yuzden hic zorlanmiyor.

Aksamuzeri hepberaber havuza gittik ve havuzda cok keyifle oynadi. Simidini taktigi zaman tek basina durabiliyor hatta ayaklarini cirparak ilerliyor yani bir nevi yuzebiliyor:) Bizim taraftaki havuzda cocuk havuzu olmadigi icin endiseleniyordum ama suan hic sorunumuz yok. 


Hem babasiyla hem benimle bu sekilde yarim saatten fazla oynadi minik kurbagamiz ve sonra cok usudugu icin sudan cikardik ve evimize donduk.


Bunu da aksam dis fircalama calismamiz sirasinda cektim:) Dislerini birlestirip dudaklarini acip fircalamaya calisirken yuzu sekilden sekile girdi:)

3 yorum:

Sinem dedi ki...

Özlem Ece harika işler çıkarıyor gözüküyor. Maşallah diyorum. Diş fırçalama kısmında bizim diş doktorumuz miniklerin dişlerini bizim fırçalamamızı önermişti, çünki düzgün fırçalama önemliymiş. O da sizinkini fırçalayabilir veya siz fırçaladıktan sonra tekrar üzerinden geçebilir demişti. Benimki elektrikli olduğu için zor anlar yaşamıştım :)

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Ben Ece'ye bayılıyorum akıllı bıdığa :) Benim paşam da havuzda aynı Ece gibi sürekli atla atla atla.Sonunda biz helak oluyoruz ama o hiç yorulmuyor

toprak beha sahin dedi ki...

Ecenin yaşamını blog haline getirmek harika bir fikir canım tebrikler safiye cömert şahin ben