20 Ağustos 2013

Cicek sulamak

Montessori hergune bir aktivite listemizde 20 Agustos calismasi cicek sulamak.

Bu aktivite Ece'nin zaten oldukca cok yaptigi bir calisma zaten sulugu tutusundan belli degil mi:) Asagidaki cicekleri sulayinca usttekilere sira geldi hasir sandalyeye cikardim ve oralarida bir guzel suladi. Sulugu biraz hizli cevirdigi icin suyun cogu ustten dokuluyor ama olsun cicekler sulaniyor sonucta:) Elindeki kucuk oldugu icin icindeki su bittikce ben baska bir kaptan su dolduruyorum tabi ki...




Bugunun diger bir aktivitesi ise mutfakta geciyor, mutfaga is yapmaya girince Ece tezgarta olanlari goremeyince yada ona da bir is verilmemis olursa hemen soylenmeye basliyor. Bugunde onun payina kizilciklari aktarmak dustu:) izleyelim ve bir yandan soyleyelim "kizilciklar oldu mu selelere doldu muuu?" 


Mutfakta isleri bitirince masa basina gectik. Gecenlerde Kipa'da buldugum bu sunger fircalari denemenin tam sirasiydi ve Ece'nin ilk suluboya calismasi gerceklesti:) Ilk sefer icin oldukca basariliydi ama suluboya biraz sertmis ve renkleri cok zor cikti o yuzden sunger fircalari suluboyaya surmekte zorlandi, ben yardim ettim. Daha yumusak ve su ile karisinca hemen renk birakan suluboya bulmam lazim o zaman cok daha keyiflli olacak:)


1 yorum:

hafize kunt dedi ki...

Eceyi çok seviyorum.daha çokta kızımla yaşıt oldukları için.takipçiniziz.
bizimde bir blogumuz var.http://melisinannesiyim.blogspot.com/