14 Ağustos 2013

Masa Ovmak

Montessori hergune bir aktivite listemizde 14 Agustos calismasi masa ovmak.

Ece masa yada raf tozu almayi pekcok kez yapti ama eline firca alip hic masa ovmadi. Bu ayki listede onu gorunce ilk once onun kullanmasi icin bir firca satin aldim. O gun sansima onun boyuna uygun vileda sopasi ve kovasida bulmustum. Artik alisveri icin nereye gitsem him bununla soyle birsey yapilir yada bunu daha sonra bir sekilde kullanirim dedigim malzemelerle eve donuyorum:) daha onceleri pazardan 7 tanesi 1 lt rengarenk mandal aldigim yada pembe ayakkabi bagciklarinin uzerine atladigim dogrudur:) Neyse konu dagilmasin, bu yikama fircalama isine Ece yine bayildi, isini nasil cicciye aldiysa silini cikara cikara tam konsantrasyon masayi temizledi. Ustubasi su icinde kaldi ama ne onun ne de benim sikayetim yoktu, o mutluysa bende mutluyum:)





1 yorum:

tugba elma dedi ki...

merhabalar blogunuzu cok begendım,aktıvıteler çok başarılı,emeğinize sağlık..her nekadar yaş aralıgımız tutmasa da bızde burdayız http://goktugilehayat.blogspot.com/
beklerız
sevgiler...