26 Ağustos 2013

Muz soymak ve dogramak


Montessori hergune bir aktivite listemizde 26 Agustos calismasi muz soymak ve dogramak.

Ece daha once Mayis calismalrinda da muz dogramisti. O zaman nazaran bicakla kesme becerisi daha da artti. Tchibo dan aldigimiz tahta bicak ve cirtcirtla yapisik meyveleri keserek oldukca cok oynuyor. Bunun yaninda Ikea dan aldigim metal catal-bicak-kasik setini hergun masasina koyuyorum. kahvaltida arada ekmegine peynir yada tereyag suruyor.

Muzu daha once de soydugu icin zorlanmadan onuda yapiverdi. Hatta en ince detayina kadar temizledi uzerini:)) Ayrica oyuncak setinin tabaklarina kestigi muzlari koyup servis yapti benim de payima dustu. Ve videoyu izleyelim, isini nasil titiz yapiyor gorelim:)




Havaalanina yakin oturmamiz sebebiyle 5 dakika da bir ucak goren Ece sonunda bloklarla ucak yapip ucurmaya basladi:) Zaten evin icinde kollarimizi acip kendimizi ucak yapip odadan odaya ucmakta ayri bir eglencemiz artik legolari ucururuz:)

 Cok guzel bir ucak olmus, daha ne olsun:)) Ben gorunce cok sasirdim beklemiyordum acikcasi, suprizz.


Hiç yorum yok: