28 Ağustos 2013

Supurge ve faras kullanmak

Montessori hergune bir aktivite listemizde 28 Agustos calismasi supurge ve faras kullanmak.
Bu kucuk supurge ve faras hayatimiza gireli cok oluyor ve Ece gordugu an hemen alip bir yerleri supurmeye basliyor, bugunde mutfak yerlerini supurdu ve copu lavabonun altindaki cope bosaltti:)

Bu pastel boyalari yeni almistim ve Ece bunlari ince uclu tahta boya kalemlerine gore kolay boyadigi, koyu ve kalin cizgiler cizebildigi icin sanirim daha cok sevdi. Ece'ye cogunlukla bos kagit verirdim yada resim defterini onune koyardim serbest calisirdi. Bu sefer bir boyama kitabi verip bu sekilleri cizgilerin icini boyuyoruz dedim. Bunu 21.aya gore cok ciddiye aldigini dusunuyorum, ozelliklede sag alt kosede sayfa numaralari yuvarlak icine alinmis boyama sirsinda onu farketti ve hemen boyadi sonra hemen diger sayfalarida acip hepsini boyadi, cok hosuma gitti:) Birde kalemleri kutudan kolay cikaramiyordu, kizim bak bu uc kismina parmaginla basiyorsun arkasi kalkiyor kolayca alabilirsin diye bir kere gosterdim, onu da yapmaya basladi. Bunlari videoya alma sansim oldu, izleyelim:)



Hiç yorum yok: