31 Ağustos 2013

Tweet Ece Tweet - 21.Ay

Ece'nin Agustos ayi tweetleri:))

  1. Annem sen kendi kendine uyuyaniliyor musun diye sordu "bilemiyorum" dedim:)
  2. Bugün babama "ben büyüdüm abla oldum" dedim, babam da kim söyledi dedi "annem" dedim:)
  3. Camdan asağı bakıp "Parka bakıyorum, abiler gelmis, ablalar gelmemiş" dedim
  4. Kapı caldı ve ben anneme "korga geldi" dedim (kargo)
  5. Kelebege "kebelek", mercimege "mermicek", maviye "mami" diyorum:)
  6. Sofrada ayrani gorunce "annee ondan icicem" dedim:)
  7. Sabah mutfaga gelip ortada dolanan babama "hadi otuur" dedim
  8. Kitap okumaya karar verince anneme "idigi adaamisin(isigi acarmisin)" dedim
  9. Kitap secerken "aa bu varmis orda" dedim:)
  10. Camasir sepetinin porselen kulbunu gostererek "paat dusmus kirilmis" dedim
  11. Tam kayacagim sirada kaydiragin alt ucuna gelip tutan ablaya "ben geliorum" dedim:)
  12. Annem artik soylediklerimi yazmaya yetisemiyor, herseyi tekrar ediyorum:)

Hiç yorum yok: